مزایا و مضرات چاپ اختصاصی

امروزه سفارشات چاپ بر روی کاغذ معمولی بسیار کاهش پیدا کرده است و چاپ اختصاصی جذابیت بیشتری پیدا کرده اند و حوزه چاپ به سمت اختصاصی شدن پیش می رود.

بیشتر شرکت ها برای محصولاتشان لیبل اختصاصی می خواهند،ساک دستی اختصاصی،در نهایت کاتالوگ، بروشور ، سالنامه ، سررسید ، فولدر ، پوستر ، مجله ، ست اداری و تمامی اقلام تبلیغاتی را بیشتر به صورت اختصاصی می خواهند.شرکت های تبلیغاتی در این حوزه رقابت فشرده ای پیدا کرده اند و در حال پیشرفت هستند.

وضعیت چاپ به صورت تخصصی

تغییرات پیشرفته در این حوزه کلید ماندگاری یک شرکت در این صنعت است.چاپ کلاسیک قدیم که شامل کاتالوگ،سالنامه،سررسید،مجله،پوستر و …. با گذشته زمان جذابیت خود را از دست داده اند ولی چاپ اختصاصی مقبولیت بیشتری به دست آورده است.اگر بتوانید چاپ اختصاصی را با خلاقیت و نوآوری ادقام کنید پیشرفت شما بسیار سرعت خواهد گرفت.

پشرفت چاپ اختصاصی خطر است؟

اگر بتوانید دانش قبلی خود را با خلاقیت ها و نوآوری های امروز ادغام کنید هیچ خطری برای شما وجود نخواهد داشت.در این کار ایده حرف اول را می زند و شما باید اطلاعات خود را به روز نگه دارید.به عنوان مثال سال ها یک لیبل را برای شرکتی چاپ می کردید و باعث تکرار شده است.اگر بتوانید با یک نوآوری خاص و جدید محصول را چاپ کنید بسیار تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت و جذاب تر خواهد شد.

اگر شما از پرینتر برای چاپ استفاده کی کردید دیگر مانند قدیم تاثیر خود را ندارد.چون همه می توانند با پرینتر یک مقاله چاپ کنند و یا کار های مشابه انجام دهند ولی امروزه اصلی ترین راه برای جذب مشتری طراحی آن است،چون افراد ابتدا به دنبال طراحی خاص هستند.

By b0rna

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *