بسته بندی و جعبه های سازگار با محیط زیست در این دوره میتواند مشتریان جدید طرفدار محیط زیست برای شما ایجاد کند و مشتریان قدیمی خود را وفادار نگه دارد و نشان دهنده اهمیت شما به محیط می باشد

در ادامه بست

بندی هایی را برایتان مثال زده ایم که خلاقیت و نوآوری در‌آنها موج می زند و در عین حال کوچک ترین زیانی برای محیط زیست ندارند. با پرینت برنا همراه باشید:

فنجان های خوراکی KFC

فست فودهای زنجیره ای KFC، شرکت The Robin Collective را به خدمت گرفت تا فنجان هایی قابل خوردن طراحی کند. در ترکیب این فنجان های حیرت انگیز بیسکوئیت هایی با روکش  شکلات سفید به کار رفته که در میان کاغذهای شکری محصور شده اند. این فنجان های خوشمزه و دوست داشتنی اسپرسوی شما را گرم نگه می دارند و پس از نوشیدن اسپرسویتان می توانید فنجان آن را‌هم نوش جان کنید.

 

ساک دستی های کوچک و زیرکانه مخصوص کفش های پوما

حاصل همکاری آژانس سوئیسی Yeves Behar  و شرکت نام آشنای پوما انقلابی در صنعت بسته بندی به راه انداخت؛ ساک دستی کوچک و زیبایی که از یک قاب مقوایی متحرک و ساکی تشکیل شده که می توان مجدد آن را مورد استفاده قرار داد. با این بسته بندی جدید می توان تا ۶۵ درصد در مصرف مقوا صرفه جویی کرد، ولی از همه مهم‌تر  این که با وجود جعبه کفش های ساک مانند پوما دیگر نیازی به کیسه های پلاستیکی نخواهید داشت و استفاده از پلاستیک تا ٢٧۵ تن در سال کاهش می یابد.

نایک روی هواست

شرکت خوش آوازه نایک با قرار‌دادن کفش های سری Nike Air Max در درون کیسه های هوا برتری و مزیت محصولات خود را به رخ رقبا کشید. مشتریان با مشاهده این بسته بندی بلادرنگ پیام تولیدکننده را در می یابند چرا که این بسته بندی به بهترین شکل ممکن ویژگی بارز کفش های نایک را فریاد زده و یک شیوه تبلیغاتی مؤثر و کارآمد به شمار می رود. با توجه به آن که مواد اولیه کمتری در ترکیب این بسته بندی به کار رفته، می توان آن را مبتکرانه و در عین حال دوستدار محیط زیست دانست.

ساک دستی های چوب لباسی مانند H+Bag

ساک های کاغذی H+Bag را می توان به یک چوب لباسی ساده و کاربردی تبدیل کرد. یک ایده بکر و بی نظیر برای بخشیدن یک زندگی دوباره به ساک های کاغذی.

سبزترین بطری دنیا؛ بطری های کاغذی ٣۶٠

بطری های کاغذی ٣۶٠ از مواد ١٠٠ درصد قابل بازیافت تشکیل شده اند. یک پوشش پلاستیکی سبک و بازیافت پذیر بر روی این بسته بندی‌‌ها کشیده شده تا از نفوذ مایعات ممانعت به عمل آید.

بسته بندی سازگار با محیط زیست Green Depot

شرکت نیویورکی Green Depot این بسته بندی های کاملاً سازگار با محیط زیست را برای خود برگزید. هدف این شرکت تولید محصولاتی ست که به محیط زیست آسیب نرسانده و از سوی دیگر سهل الوصول باشند. با حذف مواد پلاستیکی و به کار گرفتن مقوای موج‌دار و ١٠٠ درصد قابل بازیافت می توان به جرأت گفت Green Depot در جامه عمل پوشاندن به اهداف خود موفق عمل کرده است.

بسته بندی های سازگار با محیط زیست Newton

شرکت نیوتن با کمک آژانس تبلیغاتی TDA، بسته بندی های نوینی را برای کفش های کتانی خود طراحی کرد؛ این بسته بندی‌‌ها تمام و کمال از مواد بازیافتی تولید شده اند. یک بسته بندی سازگار با محیط زیست سبک وزن که انرژی مورد نیاز برای تولید بسته بندی محصولات را به حداقل رسانده و بازیافت آن را سهل و راحت می کند.

یک بسته بندی سازگار با محیط زیست برای محصولی که نماد شهر نانت فرانسه است

شرکت La Mache Nantaise برای یک محصول عادی و در عین حال سالم یک بسته بندی متفاوت و سازگار با محیط زیست برگزید؛ سالاد. این بسته بندی از یک ورق پلاستیکی تک لایه، سبک و قابل بازیافت ساخته شده که یک برچسب کاغذی در بالای آن جا خوش کرده است. در بستر این بسته بندی از مقوای مومی (مقاوم در برابر نفوذ رطوبت) استفاده شده تا ساختار کلی بسته بندی ثابت و پایدار بماند و شما از خوردن سالاد درون آن لذت ببرید.

By b0rna

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *